neděle 17. května 2009

Posezení

krásně ohnilá ponorka z novýho boru mi dnes dovezla sedačky do valníčka













nejsou to žádný modelky, ale lepší než tohle

středa 13. května 2009

Náprava je dole

ale byl to boj...
















po oplachu už nevypadá tak hrozně, ale i tak bude potřeba objednat a vyměnit všechny čepy a nejspíš i tlumiče + samozřejmě sadu pro snižování :-)

pondělí 11. května 2009

čtvrtek 16. dubna 2009

heavy duty pressure plate

na cestě z amériky je přítlačák, snad poslední větší investice do stavby motoru

úterý 7. dubna 2009

Odstrojování

nejdřív sem si pro radost nasadil zrcátka a pak se pustil do očesávání přední nápravy, po chvilce snažení a použití řádné páky, sem dostal dolu kola i brzdy, příště půjde dolu snad zbytek nápravy, musim ještě načerpat nějaký rozumy v manuálech



středa 18. března 2009

Pod střechou...

valníček je konečně pod střechou a tak se na něj můžu vrhnout

začínam s ohledávánim škod, tohle je prostor pod baterkou- asi nejrezavější místo na celém autě

po celém autě jsou svazky kabelů vedoucí od nikud nikam, zkušeně omotané elektrikářskou páskou

auto bylo vybaveno i generálnim vypínačem, zřejmě kvůli neustálému vybíjení akumulátoru, je to nějaký nástěnný křídlový vypínač a nejspíš ho zachovám pro další generace(může fungovat i jako účinné zabezpečení proti ukradení vozu :-)

v garáži je celkem dost místa, hlavně do výšky, sundal sem bočnice a připravil si zářivky, pokračování příště...

pondělí 23. února 2009

Budíček II.

do kokpitu přibyl otáčkoměr, abych tu novou mrchu z počátku nepřetáčel

pátek 20. února 2009

4000

na DoKu se jich vejde 7, kolik asi na valník? jo a dík za návštěvy