
čtvrtek 20. března 2008
neděle 16. března 2008
čtvrtek 13. března 2008
Pohled z5
To číslo na skle mi připomíná dlouhou cestu s prasklym hlavnim brzdovym válcem z Mimoně, byla to moje první a poslední návštěva tuzingsrazu. Tyhle kola z dálky taky nevypadaj špatně, ale sou šíleně odřený a okyslý.

Asi tři roky zpátky, pod kapotou je ukrutná dvanáctka, která koneckonců vrní v autě ještě dnes (snad už ne na dlouho, ikdyž slouží dobře)
pátek 7. března 2008
středa 5. března 2008
čtvrtek 28. února 2008
pátek 22. února 2008
Weber IDF 40
pondělí 18. února 2008
Renovace
Tohle je těsně před zasklívánim, jel sem s tim pár kilometrů a je to osvěžující jízda!

Tady už bylo jasný že to klempíř podělal a zadní čílko bude časem nové, až budu přesvědčen na 100% o výfuku

Auto dostalo nové zadní čílko, kapotu na motor s průduchy, zadělal sem lišty na bocích i kapotě a chromové díly jsou v barvě auta, s výškou auta sem nic nedělal, je snížená už od minulého majitele, ale jsou tam menší kola, takže se celkem pěkně válí po zemi

Barvu sem nakonec zvolil co nejpodobnější půvosní, je docela originální a neokoukaná

Karoserie mě mile překvapila jelikož nikde nebyla hlubší koroze

Na podzim 2006 sem brouka dovezl do Jílového u Děčína, kde mi ho měl kamarád přes zimu udělat, ale to nakonec nedopadlo.


Brouka sem koupil v roce 2004 v půlce září, auto jezdilo asi dva roky, motorově v pořádku, jen převodovka řízení se měnila a brzdy prodělaly malou rekonstrukci, bohužel auto bez nárazníků přitahuje kolize, takže po dvou nárazech ze zadu, dvou z boku a jednom z předu(jen jeden byl mojí vinou) byl vzhled neúnosný a vize budoucího vzhledu hotová takže sem se na to vrhl...
Tady už bylo jasný že to klempíř podělal a zadní čílko bude časem nové, až budu přesvědčen na 100% o výfuku
Auto dostalo nové zadní čílko, kapotu na motor s průduchy, zadělal sem lišty na bocích i kapotě a chromové díly jsou v barvě auta, s výškou auta sem nic nedělal, je snížená už od minulého majitele, ale jsou tam menší kola, takže se celkem pěkně válí po zemi
Barvu sem nakonec zvolil co nejpodobnější půvosní, je docela originální a neokoukaná
Karoserie mě mile překvapila jelikož nikde nebyla hlubší koroze
Na podzim 2006 sem brouka dovezl do Jílového u Děčína, kde mi ho měl kamarád přes zimu udělat, ale to nakonec nedopadlo.
Brouka sem koupil v roce 2004 v půlce září, auto jezdilo asi dva roky, motorově v pořádku, jen převodovka řízení se měnila a brzdy prodělaly malou rekonstrukci, bohužel auto bez nárazníků přitahuje kolize, takže po dvou nárazech ze zadu, dvou z boku a jednom z předu(jen jeden byl mojí vinou) byl vzhled neúnosný a vize budoucího vzhledu hotová takže sem se na to vrhl...
pondělí 11. února 2008
Přihlásit se k odběru:
Příspěvky (Atom)