čtvrtek 20. března 2008

VW attack 2005

můj první brouksraz
dva pěkný callookeři
a co by to bylo za příspěvek, kdyby tam nebyl muj brouk




neděle 16. března 2008

čtvrtek 13. března 2008

Pohled z5

To číslo na skle mi připomíná dlouhou cestu s prasklym hlavnim brzdovym válcem z Mimoně, byla to moje první a poslední návštěva tuzingsrazu. Tyhle kola z dálky taky nevypadaj špatně, ale sou šíleně odřený a okyslý.


Asi tři roky zpátky, pod kapotou je ukrutná dvanáctka, která koneckonců vrní v autě ještě dnes (snad už ne na dlouho, ikdyž slouží dobře)



Takhle nějak vypadal muj brouk když se narodil, když se dostal do mých spárů už si nebyl moc podobnej...




pátek 7. března 2008

Ochutnávka

Bude potřeba doladit rozměr pneu, ale sem spokojenej


středa 5. března 2008

Herbie R.I.P.


Nápaditá výzdoba autosalonu v Rakousku.



...rust in peace...

čtvrtek 28. února 2008

Kola budou!


Edit: dnes(6.3.2007) pro ně jedu...






pátek 22. února 2008

Weber IDF 40

Karburátory z Ameriky sou konečně doma, tak sem je rozmontoval a letěj do Itálie na repasy. Zbytek dílů- ovládání, sání a tak prodělá jen povrchový úpravy jako elox, komaxit apod.

pondělí 18. února 2008

Renovace

Tohle je těsně před zasklívánim, jel sem s tim pár kilometrů a je to osvěžující jízda!




Tady už bylo jasný že to klempíř podělal a zadní čílko bude časem nové, až budu přesvědčen na 100% o výfuku



Auto dostalo nové zadní čílko, kapotu na motor s průduchy, zadělal sem lišty na bocích i kapotě a chromové díly jsou v barvě auta, s výškou auta sem nic nedělal, je snížená už od minulého majitele, ale jsou tam menší kola, takže se celkem pěkně válí po zemi



Barvu sem nakonec zvolil co nejpodobnější půvosní, je docela originální a neokoukaná



Karoserie mě mile překvapila jelikož nikde nebyla hlubší koroze



Na podzim 2006 sem brouka dovezl do Jílového u Děčína, kde mi ho měl kamarád přes zimu udělat, ale to nakonec nedopadlo.





Brouka sem koupil v roce 2004 v půlce září, auto jezdilo asi dva roky, motorově v pořádku, jen převodovka řízení se měnila a brzdy prodělaly malou rekonstrukci, bohužel auto bez nárazníků přitahuje kolize, takže po dvou nárazech ze zadu, dvou z boku a jednom z předu(jen jeden byl mojí vinou) byl vzhled neúnosný a vize budoucího vzhledu hotová takže sem se na to vrhl...