úterý 7. dubna 2009

Odstrojování

nejdřív sem si pro radost nasadil zrcátka a pak se pustil do očesávání přední nápravy, po chvilce snažení a použití řádné páky, sem dostal dolu kola i brzdy, příště půjde dolu snad zbytek nápravy, musim ještě načerpat nějaký rozumy v manuálech



středa 18. března 2009

Pod střechou...

valníček je konečně pod střechou a tak se na něj můžu vrhnout

začínam s ohledávánim škod, tohle je prostor pod baterkou- asi nejrezavější místo na celém autě

po celém autě jsou svazky kabelů vedoucí od nikud nikam, zkušeně omotané elektrikářskou páskou

auto bylo vybaveno i generálnim vypínačem, zřejmě kvůli neustálému vybíjení akumulátoru, je to nějaký nástěnný křídlový vypínač a nejspíš ho zachovám pro další generace(může fungovat i jako účinné zabezpečení proti ukradení vozu :-)

v garáži je celkem dost místa, hlavně do výšky, sundal sem bočnice a připravil si zářivky, pokračování příště...

pondělí 23. února 2009

Budíček II.

do kokpitu přibyl otáčkoměr, abych tu novou mrchu z počátku nepřetáčel

pátek 20. února 2009

4000

na DoKu se jich vejde 7, kolik asi na valník? jo a dík za návštěvy

pátek 30. ledna 2009

VWýfuk je doma!

první dávka z csp obsahovala "jen" pythona





úterý 13. ledna 2009

Lampičky

První krok v opravě valníka bude inverze perverze, takže vrácení originálních lamp do míst kde jsou v současnosti lampy z favorita.

sobota 10. ledna 2009

Zimní spánek

valník čeká v dubí na garáž, jen co se uvolní, bude tam přetlačen a začnu se mu věnovat

pátek 9. ledna 2009